Det kan vara strawberry också.

I går när jag var i Södertälje med Julia så skulle jag köpa tuggummi i en "vagn-kiosk" som stod där.
Ett invandrar par i 40 års åldern stod där och var lite halv dålig på svenska.

Jag: "Hej, jag skulle vilja köpa tuggummi."
Mannen:(läs med lätt brytning) "Vad vill du ha för tuggummi?"
Jag: "Ehm, vad finns det?".
Kvinnan: (också brytning) "Vi har flera olika smaker."
Jag: "Jaha, vad finns det för några smaker då?"
Kvinnan: *läser på paketen* "Vi har pepparmint OCH... pepparmint."
Jag: "Eh, åh. Okej. Men det blir nog jätte bra, jag tar en så´n!"
Kvinnan: "Vilken?"
Jag: " Ta va fan som helst, det blir nog bra."
Kvinnan: *lägger fram paketet framför mig* "Det kan vara strawberry också, jag kan inte läsa vad det står".


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA.
Va fan?
HAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-08-23 @ 18:10:16
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0