Hemma tidigt

Klockan är 00:10, jag är trött som fasen, jag är hemma, ombytt och färdig för natten.
Kvällen spenderades i form av middag/fest hemma hos Matilda.
Jag var trött och sliten så jag drog mig hemåt ganska tidigt ändå.

Suttit som speaker i 7 matcher i dag också. Roligt faktiskt.


Finns så mycket jag vill dela med mig av just nu, men jag är för trött.
Ska sova länge i morgon, SÅ LÄNGE SOM DET GÅR. (dvs tills mina föräldrar bestämmer sig för att, dammsuga, plocka med disken i köket bredvid, eller helt enkelt får för sig att jag inte ska sova bort dagen.)

Har gått upp 6-7 varje morgon hela veckan, och tro mig, det känns rejält efter sovmorgonar till 12 hela sommaren.



Tilly ville att jag skulle skriva i min blogg att hon var bäst. Så i dag är Tilly bäst. Men bara i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0