Kväll med Frida

Hemma efter ett trevligt kvälldopp/promenad med Frida.
Frida och jag började sexårs tillsammans och gick i samma klass fram till 5an, men då hon bor väldigt nära mig så har vi ändå hållt kontakten ganska bra sen dess.. Trevligt var det i alla fall.
Förutom att en fisk snuttade på min tå! Skrek så högt så jag trodde allt levande i närheten hade försvunnit fram till att vi gick hem, och både mötte ett rådjur och en stor groda. Ush. Jag är verkligen ingen naturmänniska!

Annars trivs jag bra med typ trädgården och tycker den är lagom mycket natur.




update: Frida la upp en SJUUUKT gammal bild på oss, som jag bara också måste visa er!


Om jag minns rätt så går vi i 7:an på kortet, Frida till vänster och sen jag. HAHAHA.
Notera föresten mina otroligt smala ögonbryn!

Kommentarer
Postat av: Frida

2009-08-06 @ 23:04:54
URL: http://blindness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0