Nya joggingskor

Nu är jag glad överlycklig ägare till ett par nya joggingskor. SOM JAG HAR LÄNGTAT!
Dem sitter bra, dem är hela, rena, snygga, och är utvalda för min springstil (som för övrigt var jävligt sne såg jag på filmen som filmades..) och lyser vita.  Kan det bli bättre?
Mina förra var ett par random som jag fick för 4 (!) år sen. Och som både detaljerna och sulan börjat lossna i från.
Dem har varit med om mycket.. Åland, Gotland, Nyköping, Uppsala, Gåxsjö (Östersund ungefär), och sen nästan samtliga ishallar i Stockholm. Beresta skor. Haha!

Nåväl, välkommen mitt 33:e par skor. Ett riktigt välbehövligt sådant också.



Ska fira genom att ta en skön dusch och gå och sova relativt tidigt i dag också.
Ska som sagt vara i hallen tidigt i morgon också, kl 8. För genomgång av klocka, mikrofon, musikanläggningen etc etc.
Ser faktiskt fram emot det. Hoppas att föräldrarna inte blir griniga om jag säger fel..
Funderar på att ha ett papper med olika "hockeyfraser" med utifall att. Hahaha.

Väldigt imponerad över att folk läser min blogg, även i dessa dagar då inläggen är få. Jag ska bli bättre på att uppdatera då jag är hemma lite mera fram över.




Nu ska jag gå och leta i min träningsbag efter mobilen som jag varit utan i några timmar. Ett förlåt till alla som smsar mig varje dag, jag kan inte svara hela tiden.


Bild tagen av mig, har inget med texten att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0