Känner mig helt invalid

Hemma efter en timmes skola, och en stunds balkongmys hemma hos Nettan.
Jävligt nice att träffa alla i gen, fast i min tysthet är jag rätt negativ till vår nya klass.
Väldigt många nya ansikten som gick omkring i korridorren. Kanske för att det kom sisådär 500 nya elever till skolan häromdagen.
Nettan och jag är överrens om att vi ska bli homies med dem snyggaste av dem i alla fall. Haha.

Men men.. Slutar tio i FEM två dagar. Är sjukt lycklig över att ha så nära till skolan dem dagarna.
Fy fan för att ha en timme hem sen.


Har träning i dag egentligen, men foten är är svullen som en innetoffla och är nästan 150% så stor som den andra foten.
Inte så jävla sexy ska jag ju få ta och berätta. Inte skönt för den delen heller.
Ska försöka köra lite hantlar här hemma för att bygga armarna i alla fall.
Känner mig helt invalid och går som om jag var född 70 år tidigare än vad jag faktiskt är.

Ska trösta mig själv med att lyssna på bra musik.

Och föresten!
 I dag har jag på mig mitt linne från Cheap Monday. Jätte länge sen jag hade senast.
 Förut frågade folk om jag hade ritat döskallen själv. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Julia

2009-08-20 @ 20:38:15
URL: http://ahlms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0