Hemma efter en lååång dag

Hemma efter en hel dag i ishallen, följt av en carbonara på stan med mami, och sedan karlbergshinderbana resten av kvällen och en räksallad sen igen när jag kom hem. Haha!Sa jag föresten att jag gick upp 05:30 i morse?
gosh, I am tired. Föreresten! Jag blonderade bort utväxten i går igen.
(notera att bilden är tagen efter en jobbig träning i Karlbergshinderbana..)



Nu ska jag ta en lååång, varm, skön och välförtjänad dusch, den 3:e för i dag faktiskt. Haha.
Sen kommer jag nog slockna i sängen.

Fick mitt körkortstillstånd i dag också. ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Sarah

2009-08-11 @ 12:55:45
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0