Hemma

Jag är hemma, trött och har en massa tankar att dela med mig av.
Matchen i dag vann vi alla fall med 2-0 så ska skriva matchdagbok på det i morgon hade jag tänkt.
Måste också städa då Izabelle och eventuellt Ange ska komma hit och baka på måndag. Vi får se.

För övrigt så har jag match mot okänt lag i morgon (haha?) då vår tränare har det som överraskning när vi har julavslutning med laget. Ska bli intressant att se vad folk ger varandra i julkapp, då jag är rädd att det jag köpt är "för seriöst" liksom. Men men..


Nu sängen, trött som satan dessutom fryser jag lite då mina högklackade stövlar inte håller tätt längre. Damn it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0