Lite osugen

Känner mig inte så sugen på att skriva av mig i dag faktiskt. Underligt.
Kan berätta att jag var och tränade, gick helt okej, och att jag suttit och redigerat en bild åt papi och nu ska slå in den näst sista julklappen. Har slagit in 12 st (!!) idag. Gosh!

I morgon är det match,
fika i skolan med grafisk-läraren vi har i Multimedia A och sen hoppas jag att vi slutar tidigare så jag hinner åka i väg och köpa en sak.

På  fredag, träning.
Lördag, match mot mitt förra lag, Tullinge. Och efter det har Mimmi sin 18års fest. Kul kul.

Söndag är det träning och "julklappsutdelning" med laget, DÄRFÖR måste jag köpa något innan dess. PANIK. Hoho.

Ska pilla lite på ett "gammalt foto" och publicera senare. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0