Matchdagboken

Inlägg nummer 3- mot Västerhaninge hemma


Spelarna:
2 backpar och 2 forwards från dam1 laget, 3 fulla femmor och en reserv.

Domarna: Var i vägen 24/7, huvuddomaren "stoppade" mina passningar vid minst 3 tillfällen under match. Drives me craaaazy.

Lagets insats: Bättre än senaste matcherna, betydligt bättre. Tycker även att om man bortser från "hjälpen" från det övre laget så gör samtliga en bättre match än den senaste. Något som jag dock
Resultatet: 5-2 till oss. L Ä T T N A D.

Någon jag vill lyfta fram: Frida Wiklund och Linnea 'Heddan' Hedin. Jag var den som skulle dela ut vårat "vandringspris" (matchens kexchoklad) och velade mellan dessa två spelare. Då vår tränare gav Frida ett av deras "priser" så tänkte jag att det är klart Heddan ska få ett hon med. En puss på Tilly också, som såg lite MOLOKEN ut i dag!

Min insats: Känns helt okej. Stabil match i allmänhet liksom. Är inte inne på ett enda baklänges mål, med på ett framåt och skapar tillsammans med Louise, Agén, Tami och Bea flera bra lägen som är så nära mål man kan göra utan av att faktiskt göra mål. Haha. Och tyvärr så "nära skjuter ingen hare", och inte fan vinner man matchen av att vara nära heller. Både tack gode gud för det och tyvärr.

Mål:0
Assist:1
Utvisnings.min:0
Övrigt: Finns för mycket att analysera, och tiden finns inte till ikväll. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0