No Doubt


En nostalgisk låt.

Planerna för kvällen ser ut som följande:
- Träning.
- Fixa med kampanjen tills på fredag.
- Eventuellt byta bloggdesign.

Insåg att det var längesen jag kollade på TV också. Haha (!) så ska kanske pillra i hop någon middag och sätta mig framför TV:n istället för datorn, för en gång skull. Enda gången min tv är på, är på morgonen då jag växlar mellan ZTV och MTV. Måste också uppmana alla 18+are där ute, vad ni än gör, rösta för fan inte på Sverigedemokraterna nästa år. De må ha en ideologi och ett sätt att tala som slingrar sig runt alla kränkande åsikter och rasfientligheter, men det är ingenting för dagens morderna samhälle. Det är i alla fall min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0