Utomordentligt bra dag

Idag har varit en otroligt bra dag!
Började med avslutning i skolan, lite uppträdande, glögg & pepparkakor och sedan fick man gå hem.
http://images3.bilddagboken.se/80/_u6/_u1/_u6/_u3/_u8/u616380/47523_1261139966.jpg
Bilden är lånad och fotad av Linda Widell. Hoppas det är okej.

Sedan åkte jag och Izabelle in till stan och gick och fikade på både Engelsk fudge (15:- per bit, gaalet),kanderat äpple och varsin liten munk. Får trösta mig med att det är FREDAG och att jag tränat idag och dessutom gick bort kalorierna under promenaden i stan, förhoppningsvis.
Köpte i alla fall det jag skulle, en julklapp till "utlottad" person i laget. Hoppas hon blir glad!
Kan avslöja vad och till vem på söndag när hon fått julklappen.
Izabelle och jag var bland annat inne på Buttricks, HAHA alltså, helt sjukt vad konstiga grejer. Hittade den ULTIMATA presenten till vår tränare Sara; en visselpipa som var en napp. Haha. Så ifall den som ska köpa present till Sara läser det här, det är ett hett tips!

Träningen var ett pass med endast "explosiv träning". (Man tränar snabba starter på isen, snabba rörelser i allmänhet, explosivitet handlar om att få upp en hög frekvens på kort tid. Att accelerera ungefär.)
Var lagom sådär en kväll efter match men även dagen innan en annan match.
I morgon möter vi som tidigare nämt mitt förra lag, Tullinge TP. Ska bli riktigt kul. Även om det är min moderklubb känner jag ändå att hjärtat sitter hos torpet, inte som förening men jag verkligen älskar mitt lag.
Tullingespelarna är dock hela början till där jag är i dag och tycker faktiskt om alla där med som människor.
Jag bytte inte lag för att jag inte trivdes där, utan för att jag kände att det inte "satsades" så mycket som jag ville och för att alla inte hade samma målsättning utan många ville spela "för att det är kul bara". Så har jag klargjort den anledningen en gång för alla. Hoppas att ingen uppfattar det dåligt då hela biten är i en positiv anda. :)



Morgondagen ser ut som följande:


- Först en påminnelse till mig själv. TA MED DEN ROSA-VITA LAPPEN TILL SARA.

- Match, som sagt. Borta. Även om jag känner mig någorlunda "hemma" i den hallen också.

- Efter det ska jag hem och göra mig i ordning för fest. Mimmi har arrangerat en, i samband med hennes födelsedag så ska bli kul. Känner dock i dagsläget att jag kommer behöva ha på mig minst 4 leggings för att inte frysa arslet av mig. Det är -13 grader. TRETTON MINUS. Heeeelt sjuuukt. Värsta norrlandsvädret, ush!

Kommentarer
Postat av: axelina♥♥♥♥

2009-12-18 @ 22:04:42
URL: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0