Bloggstatistiken stämmer inte

Tydligen så stämmer inte blogg.se's statistik.
Detta förklarade Nettan för mig, och när jag själv gick in på bloggtoppen där jag är registrerad visade det sig att jag har legat på runt 100 unika besökare om dagen senaste tiden.
Väldigt positivt överraskad!

Kan inte förstå att det är så många människor som vill ta del av mitt liv.

Har pillat på nettans blogg i princip hela dagen, och delat på en cartedor glass, haha.

En kille jag pratade med på msn skickade dessutom en SJUKT gammal bild han hade hittat i sin dator.


HAHHAAHA, Här är jag, sisidär 15 år gammal, brunhårig och välmålad. Bilden togs med min andra mobil någonsin och dessutom langar jag fjortispose. Härligt!


Nu ska jag ut och springa tror jag, sjukt taggad på att träna.


Ska sen påbörja en packningslista och kanske plocka fram lite saker inför resan.
Jag tänker inte göra som alla andra och sitta och titta på när MJ begravs i dag, deprimerande liksom.


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-07-07 @ 20:12:05
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0