Fanfanfan

Thåström - Fanfanfan
Oerhört vacker låt!
Känns som en perfekt låt en sådan här dag.


Pappa hade tydligen lämnat pengar här hemma så jag ska gå och fika med Nettan i centrum i stället. Tack papi.
(Det enda jobbiga nu blir att jag måste gå i skit vädret, eftersom att min bussremsa är slut. BLÄ.
Dessutom måste jag sminka mig lite i så fall, kan ju inte gå omkring där och skrämma barnen.)


Sen måste jag gå till vårdcentralen och vaccinera mig med gardasil (mot livmoderhalscancer)
och slutligen avsluta min packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0