Går inte att kommentera

Jahapp, det går tydligen inte att kommentera andras bloggar.
Vette gudarna varför men det blir en fel sida när man klickar på kommentera-knappen.

Nu ska jag hoppa i duschen. Sen ska jag dra mig mot Tullinge och träffa Nettan och sedan är spinningen bokad i kväll.
Här ska röras på fläsket.


En annan grej är att jag aldrig brukar äta frukost, men nu under semestern så dukade mina föräldrar alltid upp frukost och sådär så det var bara att hugga in på morgonen liksom.. Vilket resulterade i att jag vaknade skit hungrig i dag. .

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-07-26 @ 23:33:11
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0