Hälsning från landet

En hälsning från landet. Finns ungefär ingenting att göra. Funderar på att träna lite styrka då det börjar behövas.
Var föresten ute och sprang en 30-40 min och körde lite poweryoga i går.


Just nu är jag föresten sjukt sugen på att köra spinning. Har känt i snart en vecka att jag vill köra ett sådant pass.
Kommer hem på tisdag, och då jävlar måste det finnas ett pass jag kan gå på.

Ska packa om lite grejer då med och sola (!) då det varit dåligt med sol på sistone. Dessutom har jag en massa bilder att dela med mig av. Sen sticker jag i väg till Åland på onsdag igen.



Fick värsta gulliga kommentaren av Nettan i går föresten. Tack sötis!


Lägger in bilder senare. Take care.

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

2009-07-12 @ 15:33:40
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0