Kan ju liksom skyllda på det, då det faktiskt är sant.

Hemma från yogan. Solade lite när jag ändå var där dessutom. .. Det var ju minst sagt ont om sol ute i dag.

I morgon ska jag åka till Nettan, och har typ lovat henne att hjälpa henne med sin bloggdesign.
Dessutom var det en gammal klasskompis som hörde av sig i dag på facebook och undrade om jag kunde göra en affish åt henne. Liksom Hej du säger knappt hej till mig på bussen när vi sågs senast? Men helt plötsligt ska jag göra dig en tjänst och ägna tid och ork åt något för dig? 
Men samtidigt så vill jag ju att hon gör mig en tjänst om jag behöver det i framtiden..

Jävla skit.

Hur som så måste jag ägna hela onsdagen åt att packa, för troligtvis så sticker vi på torsdag!
Kan ju liksom skyllda på det, då det faktiskt är sant.


Nåväl, nu ska jag hoppa in i duschen med min vackra badmössa. (jag har redan tvättat håret i dag..)
Har ni en tråkig kväll kan ni ju föreställa er hur det ser ut.

Tjolla hopp.


Gullig som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0