Lyckad kväll

Helt sjukt lyckad kväll! Vad mer behövs sägas?
Ett stort tack till Julia, Izza, Ludde, Ange, Matilda och Alexander.

Alexander hade med sig en gitarr, så när solen höll på att gå ned satt han och sångfågeln Matilda och sjöng och spelade där på stranden. Hur mysigt som helst, och otroligt härligt sällskap.

Vi bestämde att vi kanske ska hem till Izza på söndag och grilla och sådär, innan alla reser i väg.

Delar med mig av lite bilder..



     


Har massvis med fler foton, men orkar inte ladda upp. Finns på facebook och bilddagboken också.

Delar även med mig av ett klipp när Alexander och Matilda sjunger/spelar gitarr.
Noter att Matida sjunger "but you don´t really car for music do you?" och Alexander svarar "no I don´t". Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-03 @ 18:59:42
URL: http://racy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0