Nettan ensam i skogen med okända människor. HAHA!

Var och kollade på brors match med Nettan i dag. :)
Sen åkte vi i väg för att bada. Vi "doppade underkroppen" ungefär och sen när vi skulle åka hem stannade en kvinna oss
och frågade en massa på engelska och berättade att hennes man hade diabetes och akut behövde socker.
Mitt ex´s bror, pappa och morfar har alla diabetes så jag förstod att om dem talade sanning så kunde det bli allvarligt.
Jag fick dessutom pengar av dem för att åka i väg på min moppe och köpa vad som helst med socker i åt honom.

Då jag inte hade så mycket bensin kvar bad jag Nettan hoppa av, så hon fick stå kvar där i skogen med våra utlänska turister, som tydligen kom från USA. Haha!
Hon gav mig värsta blicken när jag bad henne gå och ba "men vadå tänker du lämna mig här?!". HAHAHA!



Ska tanka sen hade vi tänkt åka tillbaks dit efter middagen, då det var sjukt fint där, och dessutom inga människor.

Kommentarer
Postat av: louise

2009-07-31 @ 19:33:00
URL: http://louuuuise.blogg.se/
Postat av: DIANA

2009-07-31 @ 19:38:13
URL: http://thedandoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0