Saker du kanske inte visste om mig

  • Jag har enorm fobi för disk. Hatar disk och matrester. Får mig att vilja kräkas.
  •  Jag älskar att ta ut mig och svettas. Låter helt sjukt men det finns inget härligare att gå från ett spinningpass/ gå av hockeyplanen och vara helt sjukt genom svettig. Då jävlar, då känner man att man lever.
  • I 8:a - 9:an målade jag naglarna och bytte färg minst 2 ggr i veckan. En tjej frågade alltid "vad har du för färg i dag då?".
  • Jag är värsta prylbögen. Älskar saker och kan sitta och pilla med det mesta.
  • Jag äger bara 2 par jeans. Ja, det är sant. Resten är chinos, shorts, strumpbyxor, leggings, tights och ah, you name it.
  • Jag blev intresserad av hockey när jag var 13 år och blev kär i en hockeykille. I höst har jag spelat i 4 år.
  • Jag åker moppe fortfarande. Trots att jag får övningköra och ta körkort om ett halv år. Haha.

  • Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Faktiskt..
  • Jag har aldrig varit magsjuk. Haha, ta i trä, HOHO.

Bilden är oredigerad förutom det svartvita, det får ni leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0