Svar på kommentarer





. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Svar:
Dem designer jag gjort hittils har varit till personer jag känner, jag gör inga designer till andra gratis då det är väldigt tidskrävande. Jag kan fixa designer mot ersättning, men om ni letar gratis designer kan jag bara hänvisa till bloggasnyggt.se som erbjuder designer gratis, dock inte speciellt personliga.





. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Svar:
Min design är skapad med hjälp av tips från designadinblogg.se, en massa "försök" att prova sig fram, en nypa kreativitet, mina foton och sedan med hjälp av ett program som heter Pixelmator. Pixelmator är ett bildredigeringsprogram för Macintosh (apple datorer) och är ungefär som Photoshop med undantag av att man inte kan använda en massa brushes och dylikt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0