Min dag

Hemma efter en otroligt skön dag!
Tog tåget med Nettan in till stan, tog en promenad och åkte sedan djurgårdsfärjan över till djurgården där vi tog en promenad och fikade.

Passade även på att sätta sprätt på lite av mina sista besparingar. Ett par skor, 2 par halsband och ett par örhängen, allt till en kostnad av 175:- riktiga kap. "Har du köpt ett par till skor? Har du inte tillräckligt med skor?" sa pappa när jag provade dem här hemma. Men alltså.. Har man någonsin tillräcklig mycket av någonting?
Skulle inte kalla min samling fulländad fören jag hade alla modeller, alla färger och alla varianter av skor. Först DÅ kan jag nog säga att jag har tillräckligt med skor.
Har köpt 5 par skor sen sommarlovet började, men har man haft samma storlek i flera år och inte lär få större fötter så kan jag ju ha dem nästa sommar också, så jag ser inget fel med det. :)


Åkte sedan och tittade på lite när min bror spelade match under sitt hockeyläger (SHI= Sweden Hockey Institue) som han har den här veckan. Kan inte med ord beskriva hur SJUKT SUGEN jag är på att spela hockey igen. Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill.


Blev föresten ingen poweryoga för jag hann inte boka och blev kvar för länge i ishallen. Ska byta om och snöra på mig löparskorna och köra en runda i stället. Känns mer välbehövligt faktiskt.


Och föresten, nej jag gör inga designer gratis, att jag ska behöva tjata om det hela tiden.

Nu blev det mycket att läsa, men..


Bild på bror i ofixat (!) hår. Haha.

Kommentarer
Postat av: mimmi

2009-07-27 @ 20:10:24
URL: http://mimisen.blogg.se/
Postat av: madde

2009-07-28 @ 00:50:12
URL: http://heftapparat.blogg.se/?tmp=07225901

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0