Motorsågsmassakern

I dag vaknade jag av att någon av våra nya grannar bestämde sig för att det var dags att såga ned ett träd.
Inte ett dugg skrämmande att vakna av ljudet från en motorsåg?
Vet inte hur många av er som sett motorsågsmassakern, men har ni inte gjort det, SE DEN FÖR FAN INTE. Sjukaste, äckligaste och mest obehagliga film jag någonsin sett.

Niclas hörde av sig i går kväll och frågade om jag ville ta en fika med honom i stan, så vi får väl se.

Kul att så många hittils hört av sig angående designtävlingen också!

Kanske har fler fram över, så deppa inte i hop om ni inte vinner.



Kommentarer
Postat av: JONNA!

2009-07-28 @ 15:56:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: S

2009-07-28 @ 19:42:57
URL: http://saradanieisbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0