Hemma efter grillning

Nettan och jag hittade en sådan mysig plats i dag mellan Tumba och Rönninge att vi absolut ville dit i dag på kvällen också.
Tyvärr började det regna precis när jag skulle komma och hämta henne på moppen (ja, jag är 17 år och åker moppe fortfarande. HAHA!) men det slutade innan vi hade kommit fram, så det gjorde liksom inget.
Vi stannade på Willys och köpte dricka och Mashmallows och sen drog vi på en engångsgrill och jag fixade grillpinnar. Haha.
Mysigt som fasen var det. Helt klart!
 

Jag fick för mig att jag ville bada, då vi aldrig gjorde det ordentligt i dag ju, så vi tog ett spontant nakenbad och torkade oss på min moppehanduk (ungefär 30x20 cm som jag torkar moppen med när det regnat.) Haha. Var betydligt varmare än väntat, faktiskt. Rolig grej var det också!
Dessutom var vi ju helt själva där, så det gjorde ju ingenting. :D

Tack för i kväll Anette Eriksson, det var otroligt härligt.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0