Dagens outfit med mera

Vi var och såg filmen "Änglar och Demoner" (och dem som hade sett den såg the reader) i dag med skolan.
Filmen var en fortsättning på Da vinci koden som kom för några år sen.
Tyckte den var SJUKT bra, väldigt klurig och det krävdes att man tänkte efter ordentligt hela tiden för att fatta, men herre gud vad genomtänkt film.

Sen bar det av till Humlegården där jag och Matilda mest chillade, och pratade.
Senare kom även Niklas, innan jag tog tåget hem.


Ringde nyss och bokade in mig på yogan, min kropp SKRIKER efter utdragning så att säga.

Lägger in en bild på dagens outfit. (som är princip samma som i går..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0