Design

Jahapp, det här var ju lagom deprimerande. Hahaha.
Mimmi sitter och berättar att hon SÄLJER designer för typ 100:- och här har jag suttit och gjort flera st HELT GRATIS.
HAHAHAAHA

Hon tyckte jag lätt hade kunnat ta 150:- för Mikaelas.



Så med andra ord, här med erbjuder jag mig att SÄLJA designer efter önskemål, dock känns 100:- kanske lite mycket för min del, så beroende på hur mycket du vill ha ändrat, fixat och hur lång tid det tar att ordna, så kan vi diskutera priset.

maila [email protected]


I så fall.

Andra "headers" jag haft på min blogg/gjort åt andra: (klicka för större version)







Ja, och det här är bara en bråkdel av allt jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

2009-06-23 @ 19:41:33
URL: http://mimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0