Foto och min dag

I går hade jag besöktsrekord för den här bloggen med 80 st unika besökare!
Jätte roligt att nytt folk hittar hit.

Har inga direkta planer för eftermiddagen, men i kväll ska jag jobba på Lida country Festival, så jag tillät mig själv att sova en timme längre i dag. Haha. Amanda ska också stå där i entrén med mej. :) Skönt att det blir en person jag känner och faktiskt trivs med. Hade aldrig orkat 18-23 om det varit en jobbig idiot jag skulle vara social med så länge, i flera dagar. Haha.


Såg just videon " We made you" med Eminem på TV:n, HAHAHAHA Helt sjuk!


Ska kolla med någon om dem åka och bada med mig en stund kanske?

Bilden togs i går under en promenad.

Kommentarer
Postat av: Denice

2009-06-26 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0