Hårinpackning

Insåg att ännu en blekning innebär att jag nog måste investera i en hårinpackning igen.
Gosh! Ska man ha en som faktiskt funkar så måste man betala minst 150:- för en liten en.
Men vad gör man inte för att behålla håret på huvudet?

http://www.bangerhead.se/bilder/artiklar/31019135.jpg
Jag hade någon som såg ut som den här förut, den var faktiskt skit bra. Funderar på att köpa en likadan.
Alla bidrag till "rädda-jennifers-hår" är välkomna, kan ge kontonummer vid eventuella donationer.

Någon som har tips på mer budget varianter som är superb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0