Kan jag få ditt nummer?

Oh jusste!
Jag höll nästan på att glömma.
Idag när jag och Matilda efter bion gick från medborgarplatsen mot stationen för att ta tåget åkte det
förbi mörkhyad kille på skateboard.
Matilda sa att han hade gett henne värsta blicken, så hon vände sig om, och han vinkade då. Vi fortsatte gå mot stationen, och efter ett tag vänder han och åker tillbaks mot oss och utbrister till Matilda:

"Du har det snyggaste kläderna jag någonsin sett en tjej ha på sig,jag heter Robin, kan jag få ditt nummer?".

Haha, kul kille.

http://www22.vv.se/filer/26632/p900_mobil_1.jpg
bildkälla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0