Kort om dagen

God morgon bloggen.
Eller ah, snarare god förmiddag. Min skönhetssömn stördes av någon idiot som inte förstår det här med sommarlov. Jag börjar misstänka att det är samma person som ringer samma tid varje dag.
Dessutom kom någon som jobbar i källaren och började borra, så nu är det helt omöjligt att sova i alla fall.

Vädret ser inte så lovande ut, deprimerande med grå himmel.
Jag funderar på att åka till Huddinge och göra en synundersökning (för körkortsgrejen) och sedan gå till den där secondhand butiken som bara hade öppet två dagar i veckan, i 3 timmar åt gången. Haha, helt sick.

Sen har jag lovat Amanda att gå på spinningen med laget i dag, oavsett om jag är med eller inte. (Har ju varit sjuk i en vecka)

Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0