Nu är jag öm i kroppen, solbränd och har med mig ännu en härlig sommardag i bagaget.

Hemma efter en hel dag utomhus!
Nettan och jag var vid flottsbro hela dagen, och vi hyrde en kanot och begav oss minst sagt ut på djupt vatten. Haha.
Nej då, hon var duktig för att paddla för första gången. Helt klart.
Sjukt mysigt att paddla faktiskt.

(den smickrande bilden är tagen av Nettan)

Moppens bakdäck sa i från i flemingsberg på vägen hem, och typ vek in sig då luften åkt ut.
"Lös problemet och använd din intelligens" var pappas svar i luren.
Jag fick gå och knacka på närmsta hus, och en gammal gubbe kom med sina cykelpumpar och hjälpte till. Stort tack till dig!
Senare fixade jag problemet på macken.


Sen var jag och Julia ute och tog en GAAALET lång promenad.
Tiden går minst sagt att fördriva i hennes sällskap, vart tar den vägen egentligen? Kom hem för 20 min vid 23 ungefär, och vi började promenera vid 19. "Tack för träningsvärken jag kommer ha i morgon" var bland det sista hon sa, haha.
Vi gick mitt ut i "djugeln" bredvid hågelby och hamnde någonstans i Tuna, haha. Vi hade ingen aning om var vi var, men fint var det i alla fall.

Nu är jag öm i kroppen, solbränd och har med mig ännu en härlig sommardag i bagaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0