Nya skor!

Var nyss med mamma i centrum en snabbis.
Var inne på Eurosko och såg att dem hade 30% rea på det mesta.

Den här vulgära skönheten kommer sitta på mina fötter i sommar.
Har velat införskaffa den i EVIGHETER, men inte varit så sugen att lägga ut 500:- för en sandal.
Men men..  Nu har jag ett par av den i alla fall!

Jag har så fantastiskt mycket fina skor må jag säga. :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1154896/images/2009/img_7585_2_42848125.jpg
Dessa gladiatorsandaler är också några favorit-sommar skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0