Olle 11 år!

Oh herre gud!
Jag hittade en mini-fashion-kille.

Han blogg heter liksom "Style by Olle".

Ett urdrag från hans blogg:
" Jag vill ha chinos shorts, som finns överallt till äldre män! GAH, det är så snyggt! CRAVINGS. Tillslut hittade jag i alla fall snygga t-shirts på min favoritaffär TopMan! Gah, de har så fruktansvärt snygga kläder där!!!! Ge. Mig. Allt.Tyvärr är allt, förutom t-shirts, för stort.. Jag testade tolv tröjor, men bara två fick följa med hem. Ska köpa fler nästa gång jag har vägarna förbi! Jag har haft en jättejobbig hårdag idag, bad hairday number 1! Aah, så jobbigt! Som jag sa till min syster: Jag känner mig som en tjej utan smink. Obekväm alltså!"

KILLEN ÄR FÖR FASEN 11 ÅR!



bild tagen från hans blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0