Shopping.

La till en till katergori "Shopping", den kändes välbehövlig.





Tyvärr har inte så mycket hunnit hamna där än, men det kommer väl med tiden. (och framför allt med studiebidraget)

Insåg även att det är rätt mycket som jag har köpt, utan att visa när jag köpt det.
Tex en här klänningarna:

(hade den på skolavslutningen också..)         Bild tagen av Matilda hos Matilda.
   http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs097.snc1/4728_87416999066_667149066_1905790_7186624_n.jpg

Och dem här skorna:


Och sen en massa örhängen.

Och även dem här solglasögonen:



Ah, och sen två par halsband och bla bla bla. Men det får vi visa någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0