Ska nog börja meditera

Hjälpte Nettan lite med hennes bloggdesign för en stund sen.

Nu ska jag lägga in lite skön musik och hoppa i badet tror jag. Börjar 9:45 i morgon. (konstig tid föresten?)

Ska läsa lite i mina böcker innan jag somnar i kväll, i hopp om lite kvällspepp.


I morgon kväll blir det spinning med laget, annars inget annat inplanerat.

Ska börja meditera varje kväll tror jag.
Låter kanske som en hel störd grej, men vi gör det innan yogan och det är faktiskt fantastiskt.
Såg på tv:n förut att folk med hjärt-problem och sjukdomar blir friskare av att meditera, och att det dessutom skulle
hjälpa folk med astma. Varför inte värt ett försök liksom..?

Önskar bara att vi hade lite bättre musik till det här hemma.

Vad tycker ni om meditation?

http://boomeran.files.wordpress.com/2008/03/meditation1.jpg
bild lånad här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0