Solbränna XL


Hemma efter en VARM och stekig dag på stranden med Nettan.
6 timmar i solen = SOLBRÄNNA XL

Jag är rödbrun, men det lägger sig oftast rätt fort. Jag är jäävligt brun om armarna i alla fall.

Träffade några killar som Nettan kände där, så vi var en del med dem.

I övrigt så ska jag på poweryoga i kväll, och sen eventuellt träna lite, då jag slarvade med det förra veckan.
Stryk ska jag ha. Haha.


Nu ska jag kolla med middag och sen får vi se vad som händer. Jag är en sådan här person som har väldigt svårt för att göra "ingenting" liksom. Älskar när det händer saker. :)


Min och Nettans hälsosamma lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0