Tok förkyld


(bilden har inget med texten att göra)

I dag började jag 12:30.
Klockan är 14 nu, och jag är redan hemma, klar för dagen.

Fick veta i dag att jag kommer få VG i Matte A så det känns faktiskt oerhört bra.

Ska städa ur mitt rum lite i dag tror jag, om jag orkar.
Är hur tok förkyld som helst, och det var flera st som hann påpeka det under den korta stunden jag var i skolan.
Jag fick värsta hostattacken på bussen också, så tanten bredvid mig kröp i hop bakom sin handväska, förmodligen i hopp om att inte bli smittad Haha.

Nu tänker jag slå på lite trevlig musik och pilla lite på min design.


Hittade föresten en sida där man tydligen ska få fler besökare till sin blogg om man lägger in sin adress där?
Kan ju prova i alla fall. Sidan är i alla fall http://www.viraltrafik.se/

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0