Träna på egen hand

God morgon bloggen.
I dag är det fint väder, IGEN. Underbart!

Hade tänkt gå på gymmet om det fanns något roligt pass att gå, men det enda var ett pass som började om 7 min och ett om en halvtimme, och jag hinner inte riktigt klä på mig, äta, packa, gå ned och vara där 10 min i förväg. Nästa pass var kl 18 i kväll. Så jag får helt enkelt ut och träna lite på egen hand.

Har lovat Julia att vi ska ta ett kvällsdopp när hon har jobbat klart i dag också.

Känns bra i dag faktiskt, jag har en "good feeling" i hela kroppen.
Kul föresten att det var så många som läst min blogg redan innan jag stigit upp i dag. Haha. :D

I morgon jobbar jag på Lida Country Festival föresten, är det någon som har planer på att vara i närheten?

Kommentarer
Postat av: systerlarsson

2009-06-25 @ 13:36:19
URL: http://systerlarsson.blogg.se/
Postat av: platty

2009-06-25 @ 13:36:58
URL: http://intesammasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0