Tre böcker för motivation

Var och fikade och tog en promenad i regnet med Niklas, sen köpte jag en svart mysdress och gick till bilblioteket
för att hitta någon peppande bok. Tydligen hade dem värsta systemet för hur man skulle låna en bok, och en "Gör det själv" uthyrnings dator.

Tanten i biblioteket fick hjälpa mig lite och frågade om jag hade något äldre biblioteks kort.
Jag gapskrattade inombords och svarade att mitt kort är från 1999, så jag har inget äldre.
Ett 10 år gammalt biblioteks kort var tydligen inte tillräckligt gammalt.

Med mig hem nu fick jag i alla fall tre stycken böcker:
-Konflikthanteringsboken.
-Konsten att vara den man vill vara.
-Behöver jag din kärlek?


Hoppas att någon av dem lär mig något nyttigt i alla fall.

Mitt hår blev helt lockigt av regnet föresten... Hm.

Nu ska jag krypa upp i sängen i min mysdress och låta mig uppslukas av hur fashinerande psykologi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0