Tidsfördriv

Klockan är: - 00:57
Ditt namn: - Jennifer Andersson
Födelseår: - 1992
Ditt födelseställe: - Osäker faktiskt. HAHAHA.
Spelar du något instrument:
- Nej
Ligger Skåne i Sverige: - Ja?
Har du några danska släktingar: - Nej,
Dina första tankar när du vaknar: - Vad är klockan? Är någon mer hemma?
Är du hungrig: - Lite.
Vart befinner du dig just nu: - I mitt rum.
Vart bor du: - Tumba.
Är du singel: - Ja.

Vilket land kommer du ifrån:
- Sverige
Din mobiltelefon: - Samsung F480 Touchwiz
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: - Någon jag inte ens vet vad den heter. Haha.
Antal timmar sömn inatt: - Tillräckligt.
Vem är snyggast: - Pass.
Vem vill du ha just nu: - Pass.
Höger eller Vänsterhänt: -Höger.
Sängdags: - Inom kort.
Brukar du svara på kontaktannonser: - Brukar någon?
Åsikt om jultomten:
- en gång om året är tillräckligt.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: - Jag gillar Jennifer, annars är Fanny rätt nice.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: - Ehm, Magnus och jag hade varit pojke. Haha.
Pepsi eller Coca Cola: - Coca Cola.
Mjölk i kaffet: - Dricker inte kaffe.
Sjunger du: - Ja, fast hellre än bra.
Har du varit kär: - Ja.
Är du kär nu: - Pass.
Den starkaste du vet: - Mentalt eller fysiskt?
Vill du gifta dig:
- Ja.

Kommer du överrens med dina föräldrar:
- Helt okej.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: - Äldre? Jag vill ha ett givande, utvecklande och inspirerande arbete.
Din hårfärg och frisyr: - Blondin med längder.
Skorna du hade på dig idag: - Mina höga sandaler, Marcus foppa tofflor, mina jogging skor.
Kläder du hade på dig idag: - Jeans, linne, sen shorts och linne, sen linne och mjukisbyxor.
Vad har du på dig nu: - Pass.
Favoritfärg på kläder: - Färgen är inte det viktiga med ett plagg.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: - En fantastiskt romantisk sommarklänning i vintage stil vore inte fel.
Har du rosa kamouflage-kläder: - Haha, borde jag ha det? Haha. Vadå har folk det?
Tatueringar du har: - Inga alls i dagsläget.
Piercingar du har: - Inga alls i dagsläget.
Har du glasögon: - Nej. Men borde kanske ha insåg jag idag på synundersökningen. Haha.
Hur ser din plånbok ut: - Tunn som tusan då jag alltid betalar med kort. Haha. Mörk brun.
Din perfekta Pizza:
- Har skinka, oxfilé och beanisesås.

Favoritårstid:
- Allt utom höst.
Favoritmat och dryck: - Oj. Oxifilé här med.
Favoritämne i skolan: -Pass.
Choklad el. vaniljglass: - Choklad.
Gillar du när det åskar: - Nej. Fast det är läskigare när det blixtrar.
Vad köpte du senast:
- En bussremsa.
Hur svarar du i mobilen: - "Ah hallå, det är jennifer"
Vem ringde senast till dig: - Mamma.
Sov du ensam inatt: - Ja.
Ätit sushi den senaste månaden: - Nej tyvärr inte.
Blivit slagen den senaste månaden: - Haha?
Klockan nu: - 01:13

Kommentarer
Postat av: Andra

2009-06-23 @ 10:22:25
URL: http://aandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0