Staket-målning, stan, peace and love.

Kom just hem efter en kväll med målning, grillad korv och sen en powerwalk.

Är helt grön om fötterna sedan vi målade ett helt staket (som var helt gaaalet långt) för pengar.
Och jag tyckte mina fötter var skabbiga redan när vi åkte dit? Haha.

Tyckte dem flesta var helt fantastiskt duktiga på att måla, speciellt Johanna som målade på allt och alla.
Stackars Eric var nog lika grön som staketet när vi väl avslutade målandet för att färgen tog slut. - Fail. Haha.

Planerna för i morgon är lite osäkra. En sak är dock säkert, jag ska gå upp tidigare än i dag, och jag ska åka och träna.
Sen om vädret är bra kanske jag hittar på något trevlig, hur var det med våran promenad Lovisa?

Matilda ringde för en stund sen, och hon och jag ska simma på förmiddagen på torsdag. Ska bli hur härligt som helst, jag har längtat efter att simma i snart 2 veckor.

Dessutom köpte jag en ny bikini under del när jag var i stan i dag.

Solglasögon, ett par söta trosor och ett halsband fick också följa med hem. Tillsammans kostade allting en hundring ungefär. Ett kap! Träffade min söta vän Emelie och hennes pojkvän också, vi prata om att fika någon gång framöver.
Hon ska föresten precis som Matilda till Peace ´n Love i Borlänge nästa vecka. Varför känns det som att alla utom jag ska dit för? :(

http://www.gabyandtheguns.com/wordpress/wp-content/uploads/peacelove1.gif
(bildkälla här)

Fick föresten ett sommarschema vad gäller träning också i dag. Minst 4 dagar i veckan är det som gäller och då efter pass som finns i schemat. Får bli ett något anpassat pass, då jag troligtvis ska börja rehaba inom kort också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0