Vad jag ska göra i dag

I dag vaknade jag ganska tidigt, i alla fall om tänker när jag somnade.
Tittade på ett obehaglig program på Discovery om brott som chockade världen sent i går.
I går var det om en man som våldtog och mördade unga kvinnor i Syd Afrika, för att sedan lägga dem på sockerfält.
Sockerfälten bränndes enligt ritual, och många av kropparna blev därför brända. Hua!

I dag är det första helgen på sommarlovet och jag funderar på att få Matilda att åka med mig till "Gnesta dagen".
Enligt alla som bor I gnesta eller i närheten ska det vara värsta grejen, så det är väl värt en kik kanske. Ska fråga någon om det hela först, då jag inte hittar någon information på nätet.

Nu ska jag hoppa i badet och sedan blir det jordgubbar till frukost. Haha. :)

Föresten! Det är solsken!
Hur underbart är inte det?

Och så en hälsning till min lillebror, som kom hem i går från att ha varit i Gamleby med skolan, och i dag åker upp och ska vara på ett hockeyläger i dalarna i en vecka till. Jag hoppas du saknar mig rejält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0