Veckans planer

Insåg att det är rätt mycket jag "planerat" den här veckan om man jämför med förra veckan.

Tis = Flottsbro med Nettan. Vi ska gå spåret och sen sola och bada.

Ons= Min officiella träningsdag. På onsdag ska jag fan i mig träna som tusan.

Torsd= Ska jag grilla/fika dylikt med ett gäng härliga människor från min tidigare klass.



Sen så finns det en trevlig prick vid namn Lovisa, hon och jag har planerat i säkert en månad att vi ska ses och ta en promenad, men i likhet med mig är hon en ganska upptagen ung kvinna, så vi har inte lyckats hitta ett tillfälle då båda kunnat hittils. Tillfället ska i alla fall komma den här veckan, så mycket är i alla fall säkert.

Och sen måste jag vara med Matilda nu när hon finally är hemma från Peace and Love.

Foto taget vid mölle i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0