Om mig

Hej.
Första inlägget här i min nya blogg.
Kännde att jag behövde en ny start i livet, och då även en ny blogg.
Tidigare bloggar där jag finns;
Livet enligt Jempa

Jennifersvardag.



Lite kort om mig:


Namn:
Jennifer Andersson
Sysselsättning: Går på Tumba Gymnasiums mediainriktning Film/Tv.
Gillar att: Fotografera, träna, skissa, fixa med håret, umgås med mina fantastiska vänner och spela ishockey.

Jag har tidigare gått i en Musik/Media-klass på högstadiet och har därför erfarenhet av egna hemsidor, mac datorer (som jag nu har en egen) film, musik och en del teater.

Som person är jag väldigt driftig, speciellt om jag verkligen, verkligen bestämt mig för något. Då ska det bli så, punkt slut.
Jag är ganska spontan och de flesta tycker att jag är lätt att umgås med.

Min blogg kommer handla mycket om vad som händer i mitt liv, mina tankar, mål, en hel del foton och andra saker jag vill minnas när jag deppar i min 30 års kris om några år.


Jag ser mycket elakare ut på bilden än vad jag faktiskt är. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0