Brand i Tumba

Idag efter skolan så gick jag till Willys för att köpa hårfärg.
När jag kom ut därifrån såg jag en massa rök och funderade på vart sjutton den kom i från.
Fick mitt svar när jag vände mig om. Det brann. Och SJÄVKLART var jag tvungen att gå dit och fota.
Jag var där före brandkåren för sjutton. Haha.





Dåligt filmat, dålig kvalité, I KNOW. Haha. :)


Jag mötte Victoria och Stephanie påvägen därifrån.
Victoria" åh, fett coolt! Typ det största som här hänt i Tumba på länge."

HAHAHA. Fett synd.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-11-23 @ 21:35:36
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0