Ett inlägg i min första blogg år 2007



Jag läste ett blogginlägg jag skrev för flera år sen, i min första blogg, på min dåvarande hemsida. (som än idag finns kvar..)
Den här texten är publicerad den 23 oktober 2007. Då var jag 15 år gammal.
Den relaterar jag till våld och min redan då, tydliga syn på det.




Kan inte säga annat än att jag redan vid en ålder av 15 hade kommit rätt långt i mitt analyserande tänk.
Killen jag skrev om i texten då, har jag ingen kontakt med i dag, och har inte en aning om vad han pysslar med.
Känner inte heller att det är något jag saknar.

Vill bara få er att tänka lite. Se våld ur en 15 årings perspektiv, se våld ur mitt perspektiv, och sen så skapar du ditt eget perspektiv. Jag hoppas du väljer att ta avstånd från det. Både för din egen och andras skull.

Skule det svenska folket leva som passifister (stavning på det får jag kolla upp senare) så skulle ingen våld inom riket förekomma. Så varför är inte alla det för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0