Bitterfitta

Idag är jag en riktig bitterfitta. Grinig och irriterad på saker, utan egentlig anledning.
Därför måste jag få gnälla, vara sur och få ut all irritation. Hoppas ingen tar illa vid och planerar du att göra det, läs inte inlägget för guds skull.

http://www.mobil.se/ArticlePages/200808/29/20080829120833_MOB778/topp_s.jpg
Min telefon har varit fucked up i över ett halvår.
Nu har det gått ett helt år sen vi köpte den, och garantin har gått ut.
Dvs min telefon kommer fortsätta att fastna, starta om och lägga av när jag går in på bilder och andra saker
som gör mig jääävligt irriterad. Har för första gången i mitt liv lust att kasta något jag äger i golvet.
Och jag kan inte få en ny, eftersom att garantin gått ut. Men ta och skjut mig fan.

Vädret är baajs!

Sämst. Ser ut som skit utanför mitt fönster.
Grått och dimmigt. Hej hej första advent.









bildkälla 1,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0