Osminkade sanningen

Idag har jag egentligen match.
Men eftersom att jag är sjuk, så ska jag inte spela.
Istället får jag stå i speakerbåset och sköta utvisningar eller något annat. Knaas. :(

I går hade vi folk över på middag, så vi var tvungna att städa här hemma, och för EN GÅNGS SKULL, så ser vårat hem rymligt ut. Helt sjukt vilken skillnad.


Anyway, har gått utan smink nu i en vecka nästan,
så min hy ser ut att må ovanligt bra. (För att vara min hud idagsläget) Bättre än på länge i alla fall.
Haha. Ska nog investera i en ny conseclear (stavning på det?) och skippa foundation nu fram över.
Så täcker jag bara där det behövs istället..

Förutom att jag ser ut att vara flintis, för att jag har håret uppsatt i knut just nu, så är jag OSMINKAD.
Cred till mig själv som publicerar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0