Imponeras eller gråta?



Hittade den här videon i min kompis Jessicas blogg.
Vet inte om man ska imponeras eller gråta? Kanske något däremellan.
Flickorna är 7 år, dansar som porriga världsartister och är klädda som något liknande.
Visst att sex säljer, att dem har talang, men känns det inte skrämmande att de är SJU ÅR GAMLA?!
Borde man inte leka med Barbie/bilar/ och klä ut sig?

En till tanke slog mig just; Hur många pedofiler världen över sitter inte och gottar sig åt videos som dessa?
Stackars barn.

Hittade även annan liknande video.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-11-25 @ 21:27:23
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Gabriella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0