Klackar är guds gåva

HOHO.
Skoldagen var segast någonsin, blä.
Nu ska jag plugga matte, blä.
Och sedan träning, wiho.

Jag är helt galet förälskad i mina nya skor föresten.
Jag blir längre än allt och alla och ser ut att ha smalare ben.
Klackar är guds gåva till mänskligheten. Med undantag av alla dem platser där klackar inte alls funkar; stranden, gräsmattan, kullstensgator, nedförsbackar som är branta, ojämna underlag och skogen. Haha.


Är föresten ovanligt nöjd med mitt hår idag. Inte hur det ser ut, utan hur det ligger. Haha.
Inte helt rakt och perfekt, men ändå inte ruffsigt. Precis så som jag önskar att det alltid var.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-11-02 @ 17:20:57
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0