Matte och skridskoåkning



Ungefär såhär har hela min kväll sett ut.
Den vackra paintbilden är gjord av Izabelle för att förklara ett tal för mig. (känns det inte som att huvudet vill kortslutas bara man ser en bild med matte?)
Hon och jag har för övrigt pluggat matte med hjälp av msn hela kvällen. Aldrig pluggat så tidigare men
måste erkänna att det var otroligt givande. Efter som att jag hade samma papper som henne hemma, så satt vi och titta på varsitt papper och diskuterade talen via msn.

Tackar den smarte fan som kom på internet och msn. Underlättar något otroligt.
Och tack till Izabelle också.



Har prov i morgon så hoppas att det ska gå någorlunda i alla fall. Matte B är den kurs där jag ligger helt klart sämst till men jag jobbar på att höja mig.




Något jag inte berättade tidigare, var att vi var och åkte skridskor med skolan idag.
(Collaget är ihopsatt av  Victoria)
http://natdhasis.blogg.se/images/2009/bild1dr_61205912.jpg Om jag ska vara ärlig så var dem väl inga direkta stjärnor sådär.
Haha. Men hallå? Mediaelever behöver inte kunna åka skridskor heller.

JÄÄÄVLIIGT underhållande att kolla på dock kan jag ju få berätta.
Hahaha. Något annat som var fail var att läraren inte hade pratat med någon som jobbar i ishallen (som ligger bredvid vår idrottshall, som för övrigt den är 1 min gångavstånd från skolan. Haha.)

Så alla vi fick åka på allmis (allmänhetens åkning, när vem som helst får åka) och trängas med en massa okända människor.
HAHAHA på det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0